فرماندار شهرستان خاتم :

با هماهنگيهاي بعمل آمده دانشگاه پيام نور هرات راه اندازي مي شود .

یزدفردا "فرماندار شهرستان خاتم درجلسه هماهنگي پيرامون راه اندازي دانشگاه پيام نور هرات گفت : همانطور كه از ابتداي مسئوليت در فرمانداري قول داده ايم و مدتها پيگير بوده ايم و با تاكيدات استاندار محترم در سفرهاي شهرستانيشان به شهرستان خاتم و با موافقت دكتر ابرقويي و تلاشهاي نماينده محترم مردم خاتم در مجلس شوراي اسلامي و با همت مسئولين محلي اعم از امام جمعه ، شهردار ، شوراي اسلامي شهر ، هيئت موسس و آموزش و پرورش هرات و بويژه خيرين محترم انشاءا... براي ترم بعد شاهد تحصيل دانشجو در پيام نور هرات خواهيم بود.
ايشان در بخش ديگري از سخنان خود افزود : ارتقاء و افزايش كيفي و كمي واحدهاي دانشگاهي شهرستان نقش بي بديل در توسعه فرهنگي و علمي شهرستان در بر خواهد داشت كه در برنامه كاري اينجانب بوده و تاكنون نتايج خوبي هم در برداشته است . افزايش رشته ها و سازماندهي آموزشكده فني امين و دانشگاه آزاد هرات ، پيام نور مروست و راه اندازي پيام نور هرات و جهاد دانشگاهي هرات از جمله اين موفقيتها است.
فرماندار اضافه كرد : اميدواريم در سفر استاني رياست محترم جمهوري شاهد تصويب افزايش واحدهاي دانشگاهي شهرستان خاتم باشيم و در اين زمينه درحال رايزني هستيم.
وي درپايان گفت : از اينكه با راه اندازي دانشگاه پيام نور هرات آرزوي چندين ساله مردم هرات تحقق مي يابد باز هم از كساني كه دراين زمينه همكاري كرده اند تشكر و قدرداني مي نمايم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا